Aynı sorun bende de var dhcp kaynaklı oldugunu dusunmuyorum cünkü daha düne kadar hiçbir sorun olmadan çalışan modem son 1 haftadır bende de bu şekilde teklemeye basladı sınırlı erişim hatası vermeye basladı. Dhcp bende kapalı ayrıca baska bir access point te bağlı ve ayrı bir ip atanmış durumda. Konu ile ilgili ttneti aradım ttnet bizde sorun görnmüyor dedi. Daha sonra tp-link telefon nosunu verdiler. Önce otomatik ip kullanıyordum bu olaylar basladıgında bende telekomdan bir ip aldım ve onu da denedim ama sorun hala çözülmedi. Wifi driverlerini güncelleme de yaptım değişen bir şey olmadı malesef. Yeni bir modem gerektiriyormu yoksa bir çözümü varmı onu araştırıyorum bende bulursam buradan bende iletirim.