• 22-04-2014, 19:29:29
    #1
    http://www.yurticikargo.com/urun-ve-...-urunleri.aspx

    Burada bu şekilde reklam yapanlar acaba şubelerinde burada ambalaj yapılmıyor demektedir çok merak ettim doğrusu?

    Şubeyi şikayet amacıyla çağrı merkezini aradım tabi bağlanabilmek ne mümkün !

    Bunlar yüzünden bizim işlerimiz aksıyor bu ne saçmalık !

    Sizin de başınıza geldi mi acaba, yoksa ben mi bir şeyleri eksik biliyorum?
  • 22-04-2014, 19:39:22
    #2
    Sowyet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.yurticikargo.com/urun-ve-...-urunleri.aspx

    Burada bu şekilde reklam yapanlar acaba şubelerinde burada ambalaj yapılmıyor demektedir çok merak ettim doğrusu?

    Şubeyi şikayet amacıyla çağrı merkezini aradım tabi bağlanabilmek ne mümkün !

    Bunlar yüzünden bizim işlerimiz aksıyor bu ne saçmalık !

    Sizin de başınıza geldi mi acaba, yoksa ben mi bir şeyleri eksik biliyorum?
    sanırım kargo vermek için şubede ambalaj bulamadınız. (cümle biraz düşük olmuşta)

    ambalaj olayını bilmiyorum ama cagrı merkezi benim içinde buyuk problem yaratmıştı. 6-7 ay önce 20 gün sürünen kargomda karşımda şikayet edebilecek bir yetkili bulamamıştım. Ama biraz küfür ve tehdit sonradan kargomun ulaşmasını kolaylaştırmıştı...

    yapacak bir şey yok, ardından verdiğim kargolardada kullandım maalasef, en yaygın örgütlenmiş kargo şirketi olarak biliyorum.
  • 22-04-2014, 19:47:14
    #3
    sebebini anlayabilseydim güzel olacaktı ama burada yapılmıyor dediler zamanım olmadığı için de durup tartışma yapmadım ve sebebini sormadım hemen başka kargolara gidince de malesef yetiştiremedim.
  • 22-04-2014, 19:56:41
    #4
    Her şubede olması gerek! Büyük sorumsuzluk
  • 22-04-2014, 19:58:31
    #5
    BFOlmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her şubede olması gerek! Büyük sorumsuzluk
    aynen nasıl bu şubeyi genel merkeze iletebilirim bu konuda bilginiz var mı acaba?
  • 23-04-2014, 08:28:36
    #6
    Merhaba,

    Bu tarz sorunlar yüzünden iş yapmaya çalışan esnaf, kullanıcı, satıcı, alıcı sürekli mağdur ediliyor, sikayetvar.com a şikayeti detaylı olarak belirtirsen genel merkez size ulaşacaktır
  • 23-04-2014, 23:23:40
    #7
    trustlayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Bu tarz sorunlar yüzünden iş yapmaya çalışan esnaf, kullanıcı, satıcı, alıcı sürekli mağdur ediliyor, sikayetvar.com a şikayeti detaylı olarak belirtirsen genel merkez size ulaşacaktır
    Aynı şekilde benimde şikayetim olmuştu arayıp özür bile dilediler.
  • 23-04-2014, 23:42:44
    #8
    yurtiçi kargo şubelerinde malesef kutular yok. Cep telefonu için kutu talep ettim yurtiçi kargo yazılı olmayan bir kutu buldular üzerine bide kutu bedeli aldılar nasıl işse pttlerde bile var.
  • 23-04-2014, 23:52:03
    #9
    Malesef ki yurtiçi de dahil olmak üzere birçok kargo firması müşteriye (birey ve küçük esnaf) değer vermiyor. dün neredeyse yurtiçi personeline sövecektim.
    Bi taraftan benimle uyuşuk uyuşuk konuşuyor bi taraftan kafasındaki kabarıkları yolup bakıyor tırnağının altına giren et parçasını bir diğer tırnağıyla çıkarıyor. Şubeden adıma gelen kargoyu alıp çıkmam 15 dakika civarı sürdü. Kargoyu bulmaları bir dert para almaları para üstü vermeleri bir dert. Sadece 1 tanesi olsa yine iyi şubedeki tüm personel aynı şekildeydi.