Sowyet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.yurticikargo.com/urun-ve-...-urunleri.aspx

Burada bu şekilde reklam yapanlar acaba şubelerinde burada ambalaj yapılmıyor demektedir çok merak ettim doğrusu?

Şubeyi şikayet amacıyla çağrı merkezini aradım tabi bağlanabilmek ne mümkün !

Bunlar yüzünden bizim işlerimiz aksıyor bu ne saçmalık !

Sizin de başınıza geldi mi acaba, yoksa ben mi bir şeyleri eksik biliyorum?
sanırım kargo vermek için şubede ambalaj bulamadınız. (cümle biraz düşük olmuşta)

ambalaj olayını bilmiyorum ama cagrı merkezi benim içinde buyuk problem yaratmıştı. 6-7 ay önce 20 gün sürünen kargomda karşımda şikayet edebilecek bir yetkili bulamamıştım. Ama biraz küfür ve tehdit sonradan kargomun ulaşmasını kolaylaştırmıştı...

yapacak bir şey yok, ardından verdiğim kargolardada kullandım maalasef, en yaygın örgütlenmiş kargo şirketi olarak biliyorum.