PiSLiCk_06 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yurtiçi Kargo
11
●225
- 24-04-2014, 15:53:46Başımdan geçen bir olayı anlatayım. idefixden kitap aldım 2 tane 23 lira tutarı var. Şubeye geliyor kitap 3 gün bekletiyorlar bende işimin yoğunluğundan takip etme fırsatı bulamadım açıkcası. Geldiği gibi geri gönderiyolar idefixe. Kitap gelmiş 3 gün beklemiş ne arayan var ne soran var. oturduğum bölge tehlikeliymiş ondan sevkiyat yapmıyolarmış ama niye aramıyosun be adam? Telefonlar hep meşgul çalar dediğiniz gibi hantal saygısız personel. Esenler şubesi için konuşuyorum.
- 24-04-2014, 17:23:27şikayet var sitesine yazsın 1 2 saat içinde hemen dönüş yapıyorlar ve ayak yapıyorlarSowyet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok şöyle yok böyle diye
yok şöyle yok böyle diye