http://www.yurticikargo.com/urun-ve-...-urunleri.aspx
Burada bu şekilde reklam yapanlar acaba şubelerinde burada ambalaj yapılmıyor demektedir çok merak ettim doğrusu?
Şubeyi şikayet amacıyla çağrı merkezini aradım tabi bağlanabilmek ne mümkün !
Bunlar yüzünden bizim işlerimiz aksıyor bu ne saçmalık !
Sizin de başınıza geldi mi acaba, yoksa ben mi bir şeyleri eksik biliyorum?
şikayet var sitesine yazsın 1 2 saat içinde hemen dönüş yapıyorlar ve ayak yapıyorlar

yok şöyle yok böyle diye