Sowyet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.yurticikargo.com/urun-ve-...-urunleri.aspx

Burada bu şekilde reklam yapanlar acaba şubelerinde burada ambalaj yapılmıyor demektedir çok merak ettim doğrusu?

Şubeyi şikayet amacıyla çağrı merkezini aradım tabi bağlanabilmek ne mümkün !

Bunlar yüzünden bizim işlerimiz aksıyor bu ne saçmalık !

Sizin de başınıza geldi mi acaba, yoksa ben mi bir şeyleri eksik biliyorum?
şikayet var sitesine yazsın 1 2 saat içinde hemen dönüş yapıyorlar ve ayak yapıyorlar yok şöyle yok böyle diye