• 04-03-2014, 10:41:23
    #1
    düzeltme : diskte sorun olmuş arkadaşlar diski biçimlendirince düzeldi, teşekkürler yardımcı olanlara


    Arkadaslar Windows 7 format atarken bilgisayar format esnasında kapanıp açılıyo biliyosunuz, sanırım ilk kapanmaydi, kapandı ve acilmiyo simdi. Alttaki ekranda kalıyo (resim1) Bios a girmek icin del e bastığımda da alttaki ekranda kalıyo (resim2)


    Bios a girmek icin del e bastığımda da alttaki ekranda kalıyo.


    Sorun ne olabilir yardım ederseniz cok sevinirim


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 04-03-2014, 10:55:23
    #2
    Harddiski Devre Dışı Bırak Sata Kablosunu Sökerek Dene Geçecektir o Alanı.
  • 04-03-2014, 10:55:51
    #3
    harddisk ve cdromların bağlantısını sökün. ana harddiski primary master olarak ilk porttan bağlayın ve tekrar açmayı deneyin.
  • 04-03-2014, 11:03:00
    #4
    cdromu söktüm

    2 harddisk takılıydı. D olarak kullandığım harddiski söktüm C olarak kullandığım ana harddisk soketinin de yerini değiştirdim fakat yine aynı açılmıyor
  • 04-03-2014, 11:05:10
    #5
    Hocam harddiski komple Çıkartıp denermisiniz Biosa Girebilecekmisiniz ?
  • 04-03-2014, 11:06:50
    #6
    Internetabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam harddiski komple Çıkartıp denermisiniz Biosa Girebilecekmisiniz ?

    Çıkardım yine giremiyorum alttaki ekran geliyor. Taktığımda yine üstteki durum oluyor




    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 04-03-2014, 11:07:05
    #7
    gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaslar Windows 7 format atarken bilgisayar format esnasında kapanıp açılıyo biliyosunuz, sanırım ilk kapanmaydi, kapandı ve acilmiyo simdi. Alttaki ekranda kalıyo (resim1) Bios a girmek icin del e bastığımda da alttaki ekranda kalıyo (resim2)


    Bios a girmek icin del e bastığımda da alttaki ekranda kalıyo.


    Sorun ne olabilir yardım ederseniz cok sevinirim


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    Diskleri Optik Sürücülerini Çıkar Öyle dene halen Aynı yerdeyse 2 tane ramin warsa 1 ini sök öyle dene.
  • 04-03-2014, 11:07:32
    #8
    Bios pilini çıkartıp bekleyin, akabinde bir kaç dakika sonra tekrar takın.
  • 04-03-2014, 11:14:36
    #9
    Ramin birini çıkardım olmadı, bios pilini çıkarıp 3 dk bekledim tekrar taktım bu sefer ekran hic açılmıyor sanki kapalı gibi yani yesil olması gereken ışık turuncu yaniyor


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi