Internetabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam harddiski komple Çıkartıp denermisiniz Biosa Girebilecekmisiniz ?

Çıkardım yine giremiyorum alttaki ekran geliyor. Taktığımda yine üstteki durum oluyor




iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi