Ramin birini çıkardım olmadı, bios pilini çıkarıp 3 dk bekledim tekrar taktım bu sefer ekran hic açılmıyor sanki kapalı gibi yani yesil olması gereken ışık turuncu yaniyor


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi