Ticaret derken herhangi bir ürünü veya hizmeti tamamen internette satmaktan bahsediyorum.
*işlem sırasında karşılaştığınız zorluklar neler?
*sattığınız ürünü nasıl tedarik ediyorsunuz?
*kar marjınız yaklaşık nedir?
*vergi olayları nasıl işliyor?
*Aklınıza gelen diğer tecrubeleriniz(bu soru çok genel oldu ancak işin içinde olmadığımdan nası sorunlarla karşılaşılır onu da tam bilmiyorum)
son olarak "e-ticaret" yapan arkadaşlardan sitelerinin adreslerini rica edicem.
Ayrıca sitelerini satmak isteyen arkadaşlarda varsa onlar pm atarlarsa sevinirim.
burdan konuşmak istemeyen arkadaşlar msn adresinden iletişime geçerse boş zaman muhabbet ederek doldurulur
işinizin ortasında sizi rahatsız etmek istemem ancak canınız sıkıldığında konuşcak bişeler ararsanız bu konuda ben burdayım
Biraz garip bi konu oldu ama amaç belli yani.
Tecrubelerini paylaşanlara şimdiden teşekkür ediyorum