önerin için teşekkürler ordaki butun videoları izledim. orda genelde buyuk firmaların yoneticileri konuşuyor dolayısıyla sorunlar ve çözüm önerileri çok yuzeysel oluyor. Faydası oldu tabi ama işin direk içinde olanlardan birşeyler duymak istedim..Tekrar teşekkürler