Gereksiz.
43
●4.057
- 10-07-2006, 16:44:38adam düşünmüş beklemiş parasını alamayınca da doğal olarak buraya yazmış
bundan normal ne var? ki başlanğıçta parayı bozmamış idade ettim dedi iade edilmedi sonran tekrar yoluycam diyip yollamış
paranın tamamını geri ödese bile bukadar sorun yaşatması hoş deyil bence
yapamıyorsanız bir işi yüzünüze gözünüze bulaştırmaya gerek yok
bırakın en iyi yapanlar yapsın o işi milette mağdur olmasın - 10-07-2006, 16:46:25Üyeliği durdurulduben şu linki vereyim ve artık kapansın bu konu
https://www.r10.net/e-gold-paypal-2co...-bozdurma.html
eğer 450$'ını alamazsan yazarsın foruma. - 10-07-2006, 17:10:13Üyeliği durdurulduMerhabalar,
Konuya cevap yazmak için uygun zamanı bekledim.
Çünkü Kendilerinden farklı olan bir insanı karalamak için eski defterleri yalanda olsa açan zihniyete ,bunları yayınlayarak ve bunlara verilecek olan desteği bildiğim için sustum..
Konuya uzun bir yazı yazmak istiyordum ama fazla uzamasını istemiyorum.
Paypalda yaşanan sorun yüzünden(ne benim nede webuser'in hatasından kaynaklanan bir hata değil) bir süre ikimizde mağdur duruma geldik.
Ben *********** olarak anıldım,web ise parasından oldu.
Webuser ile,
İki üç kere paypalı aramamıza mail atmamıza rağmen bir çözüme ulaşamadık.
Paypal hesabım dondurulmuştu.
Forumda bir çok kişinin gözünde *********** olarak gözüktüm,gözükmeyede devam ediyorum eminim..
Ben her türlü paypal'dan paramı geri alacağım inancındayım.Webuser'in durumunu bildiğim için,daha fazla mağdur olmasını istemiyorum.
Geri kalan 450 Usd yi Yarın akşama kadar kendisine ödeyeceğim.
Konunun fazla uzamasını veya devam etmesini istemiyorum.Bu Konu Burada kapanırsa minnettar kalırım
Eğer en ufak bir hakkımız var ise webuser üzerinden,Helal ettiğimi dile getirmek istiyorum..
İnşallah Bundan sonra böyle sorunlar ile karşılaşmayız. - 10-07-2006, 17:32:31Üyeliği durdurulduHazır konu dolandırıcılık üzerine açılmışken,
fatih6891 nickli arkadaşı protesto ediyorum.
Paypal'dan bozdurmak için yolladığı 60 Dolarlık miktar karşılığında Ptt ve Banka havalesi olarak 2 kere yolladıgım Komisyon oranları kesilmiş olarak 110 doları almasına rağmen,forumda büründüğü tutum yüzünden ve parasını almasına karşılık bir daha foruma giriş yapmayıp gerekli açıklamayı bulunmadığı için
Hakkımı helal etmiyorum.O Paranın peşine düşmeyeceğim ama elbet bir yerden çıkacaktır.
Başlık değiştirilip,konu kilitlenirse sevinirim.