Hazır konu dolandırıcılık üzerine açılmışken,

fatih6891 nickli arkadaşı protesto ediyorum.

Paypal'dan bozdurmak için yolladığı 60 Dolarlık miktar karşılığında Ptt ve Banka havalesi olarak 2 kere yolladıgım Komisyon oranları kesilmiş olarak 110 doları almasına rağmen,forumda büründüğü tutum yüzünden ve parasını almasına karşılık bir daha foruma giriş yapmayıp gerekli açıklamayı bulunmadığı için
Hakkımı helal etmiyorum.O Paranın peşine düşmeyeceğim ama elbet bir yerden çıkacaktır.

Başlık değiştirilip,konu kilitlenirse sevinirim.