Merhabalar,

Konuya cevap yazmak için uygun zamanı bekledim.
Çünkü Kendilerinden farklı olan bir insanı karalamak için eski defterleri yalanda olsa açan zihniyete ,bunları yayınlayarak ve bunlara verilecek olan desteği bildiğim için sustum..

Konuya uzun bir yazı yazmak istiyordum ama fazla uzamasını istemiyorum.
Paypalda yaşanan sorun yüzünden(ne benim nede webuser'in hatasından kaynaklanan bir hata değil) bir süre ikimizde mağdur duruma geldik.
Ben *********** olarak anıldım,web ise parasından oldu.

Webuser ile,

İki üç kere paypalı aramamıza mail atmamıza rağmen bir çözüme ulaşamadık.
Paypal hesabım dondurulmuştu.

Forumda bir çok kişinin gözünde *********** olarak gözüktüm,gözükmeyede devam ediyorum eminim..

Ben her türlü paypal'dan paramı geri alacağım inancındayım.Webuser'in durumunu bildiğim için,daha fazla mağdur olmasını istemiyorum.

Geri kalan 450 Usd yi Yarın akşama kadar kendisine ödeyeceğim.

Konunun fazla uzamasını veya devam etmesini istemiyorum.Bu Konu Burada kapanırsa minnettar kalırım
Eğer en ufak bir hakkımız var ise webuser üzerinden,Helal ettiğimi dile getirmek istiyorum..

İnşallah Bundan sonra böyle sorunlar ile karşılaşmayız.