adam düşünmüş beklemiş parasını alamayınca da doğal olarak buraya yazmış
bundan normal ne var? ki başlanğıçta parayı bozmamış idade ettim dedi iade edilmedi sonran tekrar yoluycam diyip yollamış
paranın tamamını geri ödese bile bukadar sorun yaşatması hoş deyil bence
yapamıyorsanız bir işi yüzünüze gözünüze bulaştırmaya gerek yok
bırakın en iyi yapanlar yapsın o işi milette mağdur olmasın