Pazar gününde ben bu adama paypal bozması için 1450 $ gönderdim ve bugüne kadar bekledim. (Can Uzer - can.uzer@desnet.com.tr) Emin olmadan kimseyi kötülemem karalamam; ama artık eminim bu adam *********** ! Resmen paranın üstüne yattı. Parayı yolladığıma dair ekran görüntüsünüde ekledim. Zaten kendi ismiyle de kayıtlı değil paypalı. Parayı geri isteme talebinde de bulunmuştum. Sonra bana parayı paypal ile geri yollayacağını söyledi. Yollayamıyorum çünkü sen başvuru yapmışsın tedbir konmuş dedi. Bende inandım başvuruyu iptal ettim. Bilmiyordum bu kadar ******** olduğunu. Yine yollamadı parayı ve parayı geri alma başvurmuda kullanmış oldum. Bu konuya cevap yazıcakmı çok merak ediyorum. Yazarsada ne yüzle yazıcak onuda merak ediyorum.
Onunla çalışanlar bir kez daha düşünsün.
saygılar,
not : konu kilitlenmesin yada silinmesin. Herkes görsün öğrensin kimin ne olduğunu.
Gereksiz.
43
●4.057
- 08-07-2006, 21:27:14söz konusu her iki tarafıda tanımam.yapılan doğruysa çok büyük terbiyesizlik...sadece tavsiye için yazıyorum.büyük meblada paypal bozdurmayın bence.eğer sadece bir tanıdığınız varsa bile en fazla 100 dolar bozdurunda fazla kaybınız olmasın..he derse ya hepsiniz bozdur,yada ben böle bozmam diye,zaten o kişinin amacı bellidir....
geçmiş oslun.... - 09-07-2006, 01:50:39Üyeliği durduruldupeki bu hesap verified mi gorunuyor paypalda eger oyleyse saglam dolandiriciymis arkadas kuvvetli baglanti yok diilse nasil guvendin be kardesim gecmis olsun