söz konusu her iki tarafıda tanımam.yapılan doğruysa çok büyük terbiyesizlik...sadece tavsiye için yazıyorum.büyük meblada paypal bozdurmayın bence.eğer sadece bir tanıdığınız varsa bile en fazla 100 dolar bozdurunda fazla kaybınız olmasın..he derse ya hepsiniz bozdur,yada ben böle bozmam diye,zaten o kişinin amacı bellidir....
geçmiş oslun....