1 kişi derse bu adam kotudur diye inanmam.
2kisi derse düşünürüm.
ama gelipte hergun biri çıkıp diyorsa bu işte bir iş var.


Radmin kardesime de sevgilerimle parka cevirdi burayı 1ayda 2 mod. olayı. Biz soyle boyle dedigimizde kotu dusunceli ve çekemeyen oluyoruz.