Pazar gününde ben bu adama paypal bozması için 1450 $ gönderdim ve bugüne kadar bekledim. (Can Uzer - can.uzer@desnet.com.tr) Emin olmadan kimseyi kötülemem karalamam; ama artık eminim bu adam *********** ! Resmen paranın üstüne yattı. Parayı yolladığıma dair ekran görüntüsünüde ekledim. Zaten kendi ismiyle de kayıtlı değil paypalı. Parayı geri isteme talebinde de bulunmuştum. Sonra bana parayı paypal ile geri yollayacağını söyledi. Yollayamıyorum çünkü sen başvuru yapmışsın tedbir konmuş dedi. Bende inandım başvuruyu iptal ettim. Bilmiyordum bu kadar ******** olduğunu. Yine yollamadı parayı ve parayı geri alma başvurmuda kullanmış oldum. Bu konuya cevap yazıcakmı çok merak ediyorum. Yazarsada ne yüzle yazıcak onuda merak ediyorum.


Onunla çalışanlar bir kez daha düşünsün.

saygılar,

not : konu kilitlenmesin yada silinmesin. Herkes görsün öğrensin kimin ne olduğunu.