• 03-12-2013, 10:01:26
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba yeni laptoplarda windows 8 veya 7 yüklü makinalarda office 2010 ücretsiz olarak geliyor biliyorum bilgisi olanlar bu konuda bilgi verebilir mi office yüklü geliyor mu?
  • 03-12-2013, 10:08:15
    #2
    kesin geliyo diye bişey yok aldığın üründeki kampanyaa bağlı bu freedos gelen bile var
  • 03-12-2013, 10:12:34
    #3
    genelde starter versiyonu ve demo olarak geliyor.. Office pakedinde bulunan tüm programları sadece yazı yazmak için kullanmana izin veriyor.
  • 03-12-2013, 10:20:53
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Boşver hocam gelmesin nette dolu office Ücretsiz
  • 03-12-2013, 10:27:16
    #5
    Gelmiyor hocam sadece denemelik gelir 30 gün

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 03-12-2013, 23:43:03
    #6
    teknosa daki elemanda öyle dedi sonra söyle bir baktim suratina müdürü olsam söyle derdim " yigen bu kadar office programini kime satacagiz peki ? sen her gelen müsteriye nette ücretsiz var dersen " demek isterdim.

    sonra dedim neyse cahil olur öyle seyler biraktim halen eleman olarak takliyor. %99 gelmiyor arkadaslar
  • 04-12-2013, 23:32:28
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yaslam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba yeni laptoplarda windows 8 veya 7 yüklü makinalarda office 2010 ücretsiz olarak geliyor biliyorum bilgisi olanlar bu konuda bilgi verebilir mi office yüklü geliyor mu?
    Gelir diye biliyorum ama gelmesede google documents kullanın derim.
  • 05-12-2013, 01:03:29
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Microsoft böyle boş işlerle uraştıgı için bireysel kullanıcılara bu ürünleri satamıyor. halbuki windows sürümleri için para alacagına cd'lerden senelik bazda lisans ücretleri koysa daha mantıklı.

    Mesela Windows Platformu Profesyonel sürümler senelik 100 tl.

    Adam ister windows 7 pro ister 8 pro ister xp pro kullanabilse. ve default programlar direk yüklense bu lisans ücretlerine ek ücret yada kampanyalarla dahil edilse daha cazip olur. korsan windowsa devam böyle sürdüğü sürece