Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
teknosa daki elemanda öyle dedi sonra söyle bir baktim suratina müdürü olsam söyle derdim " yigen bu kadar office programini kime satacagiz peki ? sen her gelen müsteriye nette ücretsiz var dersen " demek isterdim.
sonra dedim neyse cahil olur öyle seyler biraktim halen eleman olarak takliyor. %99 gelmiyor arkadaslar