Microsoft böyle boş işlerle uraştıgı için bireysel kullanıcılara bu ürünleri satamıyor. halbuki windows sürümleri için para alacagına cd'lerden senelik bazda lisans ücretleri koysa daha mantıklı.
Mesela Windows Platformu Profesyonel sürümler senelik 100 tl.
Adam ister windows 7 pro ister 8 pro ister xp pro kullanabilse. ve default programlar direk yüklense bu lisans ücretlerine ek ücret yada kampanyalarla dahil edilse daha cazip olur. korsan windowsa devam böyle sürdüğü sürece