gitti site.
50
●2.741
- 08-01-2008, 18:19:53geçmiş olsun arkadaşım
uyarı yapmadılar demen yanlış , ya yaptılar görmedin yada domain whois deki mail adresini kullanmıyorsun sonuçta yaptğın yasak bi iş
ne yaparsan yap sen haklı değilsin
yapabileceğin şey yeni domaine bi an önce geçip mail atıp üyelere bildirmek - 08-01-2008, 18:21:15madem oyle 1000 tane blog acacam dızı film içerikli kapasınlar bakalım .ŁoneŁy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2008, 18:21:58SâqopÂ_28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oradakı maılıde kullanıyorum arkadasım ama gelmedı hıcbırsey haksız olabılırız ama uyarı yok ortada.. - 08-01-2008, 18:22:19Üyeliği durduruldu
- 08-01-2008, 18:22:55ŁoneŁy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o kadar sıte var bu ıcerıklerı olan gelıp benım 16.000 üyeli sitemi bulmuşlar nasıl işse.. - 08-01-2008, 18:24:09Üyeliği durdurulduBenim 5k üyem bile yoktu.com uzantılı domaini kullanırken.Ampec veyahutta müyap site site gezmiyorlar.Şikayet üzerine kapatıyorlar.SpyCracker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2008, 18:24:14karışmıyorlar..Alıntı
erol açılabilir zor değil.. bir ara (adını buradan vermek istemiyorum) mp3 konusu yüzünden kapalı kaldı 2-3 ay.. sonra ne hikmetse açıldı.. tabi bu sürede siteye giriş program ile sağlandı.. (msn yolu ile çoğu kişiye yollandı program) şuanda aktif o forumAlıntı - 08-01-2008, 18:29:45yenı domaıne gecmek sorun degılde google anlamazkı ındexlemedımı ucar sıte..SâqopÂ_28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
