• 03-11-2013, 00:23:20
    #1
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    Hep merak ettiğim bir konudur bu.Mesela adam günlük 50 tl kazanıyor bunu e kitap yapıp 5-10 tl ye satıyor.Şimmdi bu adam gercekten bir yolla kazanıyorsa neden küçük paralarla bunu anlatıyor. ( Çünkü sizde bilirsiniz ki püf noktası dediğimiz şeyler diğer forumlardaki çoluk cocukalrın eline geçtimi hileye dönüşüyor.Bu sefer e-kitap satan adam da kendi kazandığı yoldan olabiliyor)
    Hadi hayrına yapıyor herkes kazansın istiyorsa niçin parayla satıyor ? İşte ben bu sorunun cevabını hiç alamadım...
  • 03-11-2013, 00:25:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Belki de paraya doymuştur veya taktik biraz eskimiştir, kitabı 5 TL'ye satıyor diyorsunuz ama 100 kişiye satsa 500 TL az para mı?
  • 03-11-2013, 00:32:53
    #3
    taktik eskimiştir miladı dolmaya yakın satıp paraya çeviriyo
    hayal satarak para kazanıyo
    içinde kendine mahkum bırakacak şekilde yapıp çift taraflı kazanç saglıyor.
  • 03-11-2013, 00:36:06
    #4
    ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hep merak ettiğim bir konudur bu.Mesela adam günlük 50 tl kazanıyor bunu e kitap yapıp 5-10 tl ye satıyor.Şimmdi bu adam gercekten bir yolla kazanıyorsa neden küçük paralarla bunu anlatıyor. ( Çünkü sizde bilirsiniz ki püf noktası dediğimiz şeyler diğer forumlardaki çoluk cocukalrın eline geçtimi hileye dönüşüyor.Bu sefer e-kitap satan adam da kendi kazandığı yoldan olabiliyor)
    Hadi hayrına yapıyor herkes kazansın istiyorsa niçin parayla satıyor ? İşte ben bu sorunun cevabını hiç alamadım...
    hocam herkezin kendi kafasından hazırladığı kitaplar veya videolar var eğer sistem çalışıyor olsaydı bence herkez kendi para kazanma sistemlerini kendi denerdi, sistem çalışmadağı için @Metallica nun dediği gibi sadece hayal satıyorlar...
  • 03-11-2013, 00:42:11
    #5
    Sürümden kazanç veya kısa zamanda yüklü miktarda paraya ihtiyacı vardır. en uç nokta da; milletin para kazanmasını isteme.. bla bla blaaa. o zaman beleş dağıt
  • 03-11-2013, 00:42:59
    #6
    Satıyor cunku e kitapta olanları hıc bır bır ıse yaramıyor onlarla ugrasacagına sacma bırsey yazıp satıp bu sekılde kazanıyor
  • 03-11-2013, 00:44:00
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir e-kitap vardı, sonunda bu e-kitabı başkasına satmakla başlayabilirsiniz diyordu Fazla söze gerek yok yani
  • 03-11-2013, 00:45:34
    #8
    LadyArch3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir e-kitap vardı, sonunda bu e-kitabı başkasına satmakla başlayabilirsiniz diyordu Fazla söze gerek yok yani
    Bu cok iyiymis
  • 03-11-2013, 05:06:31
    #9
    eskiyen bilgi satılır