Hep merak ettiğim bir konudur bu.Mesela adam günlük 50 tl kazanıyor bunu e kitap yapıp 5-10 tl ye satıyor.Şimmdi bu adam gercekten bir yolla kazanıyorsa neden küçük paralarla bunu anlatıyor. ( Çünkü sizde bilirsiniz ki püf noktası dediğimiz şeyler diğer forumlardaki çoluk cocukalrın eline geçtimi hileye dönüşüyor.Bu sefer e-kitap satan adam da kendi kazandığı yoldan olabiliyor)
Hadi hayrına yapıyor herkes kazansın istiyorsa niçin parayla satıyor ? İşte ben bu sorunun cevabını hiç alamadım...
E-Kitap Satmaktaki Amaç ?
8
●507
- 03-11-2013, 00:36:06hocam herkezin kendi kafasından hazırladığı kitaplar veya videolar var eğer sistem çalışıyor olsaydı bence herkez kendi para kazanma sistemlerini kendi denerdi, sistem çalışmadağı için @Metallica nun dediği gibi sadece hayal satıyorlar...ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2013, 00:42:59Satıyor cunku e kitapta olanları hıc bır bır ıse yaramıyor onlarla ugrasacagına sacma bırsey yazıp satıp bu sekılde kazanıyor
- 03-11-2013, 00:44:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bir e-kitap vardı, sonunda bu e-kitabı başkasına satmakla başlayabilirsiniz diyordu
Fazla söze gerek yok yani
en uç nokta da; milletin para kazanmasını isteme.. bla bla blaaa. o zaman beleş dağıt