ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hep merak ettiğim bir konudur bu.Mesela adam günlük 50 tl kazanıyor bunu e kitap yapıp 5-10 tl ye satıyor.Şimmdi bu adam gercekten bir yolla kazanıyorsa neden küçük paralarla bunu anlatıyor. ( Çünkü sizde bilirsiniz ki püf noktası dediğimiz şeyler diğer forumlardaki çoluk cocukalrın eline geçtimi hileye dönüşüyor.Bu sefer e-kitap satan adam da kendi kazandığı yoldan olabiliyor)
Hadi hayrına yapıyor herkes kazansın istiyorsa niçin parayla satıyor ? İşte ben bu sorunun cevabını hiç alamadım...
hocam herkezin kendi kafasından hazırladığı kitaplar veya videolar var eğer sistem çalışıyor olsaydı bence herkez kendi para kazanma sistemlerini kendi denerdi, sistem çalışmadağı için @Metallica nun dediği gibi sadece hayal satıyorlar...