Hep merak ettiğim bir konudur bu.Mesela adam günlük 50 tl kazanıyor bunu e kitap yapıp 5-10 tl ye satıyor.Şimmdi bu adam gercekten bir yolla kazanıyorsa neden küçük paralarla bunu anlatıyor. ( Çünkü sizde bilirsiniz ki püf noktası dediğimiz şeyler diğer forumlardaki çoluk cocukalrın eline geçtimi hileye dönüşüyor.Bu sefer e-kitap satan adam da kendi kazandığı yoldan olabiliyor)
Hadi hayrına yapıyor herkes kazansın istiyorsa niçin parayla satıyor ? İşte ben bu sorunun cevabını hiç alamadım...