Otolike zararlı mıdır?
7
●131
- 29-10-2013, 18:21:25Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.beğendirdiğini kişiye göre değişir kimi umursamayabilir fakat şunu düşününmen gerekir
kişinin iradesi dısında bir işlem yaptırarak siteni "spam" pozisyonuna düşürmüş oluyorsun
ben kendimden örnek verebilirim spam servislerine direk şikayet ediyorum facebook'tada aynı şekilde eger zorunlu bir grup beğenisi yaptırıldı ise bunu spam olarak şikayet ediyorum.
benim düşüncem tabiki yapan cok kişi var fakat irade dışı yani pek hoş değil. benim gibi düşünen kişiler siteni spamlayacaktır. teknik olarak zararı olur evet. - 29-10-2013, 18:37:59site açısından pek bişey diyemem ama facebook ile ilgilendiğimden dolayı bu ileride sayfanın kapanmasına kesin bi delildir diyebilirim. Çünkü geçmiş yıllarda çok gördüm böyle neden ile kapanan facebook sayfaları. 2. otolike ile beğendikleri için habersiz sen paylaşım yaptığında zaten genelde beğenmekten çıkarlar ve zaten paylaştıklarını beğenmezler
- 29-10-2013, 19:30:22tr16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülechasm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleVerdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.Worlaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiti yüksek olan bir oyun sitem var. O site için yapmayı düşünüyordum. Flash oyun sayfaları kolay kolay beğeni almıyor. Madem zararlı uzak duralım
Tekrar teşekkürler. - 29-10-2013, 19:41:25ben yazılımcıyım aslında pek fazla seo veya oyle web üstadlığım yok
fakat kabul edersen fikir beyanediyim
flash oyun siten varsa şayet senin sitenin kullanıcı yaş grubu 8 ila 10 yaşını pek geçmez genel oalrak öyle oldugunu varsayıyorum
çocuklar için hizmet verdiğinden dolayı yaş kitlesi itibari ile facebook kullanmaları pek olası ihtimal değil oto like yaptıgında muhtemelen "abisi , annesi,ablası veya babası" o an bilgisayarında açık olan açık kalmış facebook sayfalarını beğendireceksin
otomatikmen zaten ilgisiz kişiler beğenecek
googleda reklam kaznacı için bir önerim olabilir tabi yine tekrarlıyorum mantıken konusuyorum bu işlerin ustası değilim. fakat mutlaka bu işin ustadı olan biride yorum yapacaktır. google'da daha iyi bir reklam getirisi için arama kelimelerinin birazdaha çocuklara yonelik yap
oyunlara girdiğin tagları 8 ila10 yaş arasında bir cocugun bulabilecegi konuma indirge boylece giriş cıkıslarının artacagını düşünüyorum facebook için olmasada google için mantıklı olabilir belki.
iyi çalışmalar. - 29-10-2013, 19:56:04Çok teşekkür ederim hocam. Önerilerinizi dikkate alacağım.tr16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kişinin iradesi dısında bir işlem yaptırarak siteni "spam" pozisyonuna düşürmüş oluyorsun
oyunlara girdiğin tagları 8 ila10 yaş arasında bir cocugun bulabilecegi konuma indirge boylece giriş cıkıslarının artacagını düşünüyorum facebook için olmasada google için mantıklı olabilir belki.