beğendirdiğini kişiye göre değişir kimi umursamayabilir fakat şunu düşününmen gerekir

kişinin iradesi dısında bir işlem yaptırarak siteni "spam" pozisyonuna düşürmüş oluyorsun
ben kendimden örnek verebilirim spam servislerine direk şikayet ediyorum facebook'tada aynı şekilde eger zorunlu bir grup beğenisi yaptırıldı ise bunu spam olarak şikayet ediyorum.
benim düşüncem tabiki yapan cok kişi var fakat irade dışı yani pek hoş değil. benim gibi düşünen kişiler siteni spamlayacaktır.
teknik olarak zararı olur evet.