tr16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
beğendirdiğini kişiye göre değişir kimi umursamayabilir fakat şunu düşününmen gerekir kişinin iradesi dısında bir işlem yaptırarak siteni "spam" pozisyonuna düşürmüş oluyorsun
ben kendimden örnek verebilirim spam servislerine direk şikayet ediyorum facebook'tada aynı şekilde eger zorunlu bir grup beğenisi yaptırıldı ise bunu spam olarak şikayet ediyorum.

benim düşüncem tabiki yapan cok kişi var fakat irade dışı yani pek hoş değil. benim gibi düşünen kişiler siteni spamlayacaktır. teknik olarak zararı olur evet.
chasm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
site açısından pek bişey diyemem ama facebook ile ilgilendiğimden dolayı bu ileride sayfanın kapanmasına kesin bi delildir diyebilirim. Çünkü geçmiş yıllarda çok gördüm böyle neden ile kapanan facebook sayfaları. 2. otolike ile beğendikleri için habersiz sen paylaşım yaptığında zaten genelde beğenmekten çıkarlar ve zaten paylaştıklarını beğenmezler
Worlaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siten facebookda banlanır
Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.

Hiti yüksek olan bir oyun sitem var. O site için yapmayı düşünüyordum. Flash oyun sayfaları kolay kolay beğeni almıyor. Madem zararlı uzak duralım

Tekrar teşekkürler.