• 25-10-2013, 13:46:10
    #19
    ilginç Türkiye de bir numarayız diyen bir firmanın bu şekilde paylaşımları
  • 25-10-2013, 13:49:11
    #20
    Yönetici valla süper

  • 25-10-2013, 13:54:17
    #21
    Misafir
    tamam pampa sen kapat sana yazmasın
    • emrah1302
    emrah1302 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-10-2013, 13:55:55
    #22
    Şimdi biraz baktımda buna benzer bi durum twitter'da kadıköy belediyeside yapmış

    http://www.milliyet.com.tr/fotogaler...-bos-degiliz-/
  • 25-10-2013, 13:59:56
    #23
    Tabii ki ciddi olmaları gerekiyor. Fakat müşteri ile diyalogu bazen alt seviyelere indirmek gerekiyor. Öyle hortlayan, somuratan adam gibi görünmekte çok saçma geliyor bana. Büyük firmaların reklamlarındaki maskaralığa bakarsanız bunu anlarsınız. Ha oyuncular oynuyor, ha ceo'ları.
  • 25-10-2013, 14:04:23
    #24
    pazarda birinciyiz süper D
  • 25-10-2013, 14:07:41
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sosyal medya iletişimi bencede böyle olmalı. Ticket veya mailde saygı on planda olmalı fakat sosyal medyada tüketicinin size izin verdiği kadar ona yakın ve mizahi olunması bence cok iyi bir sey. Aklıma Kadikoy Bel. Twitter yöneticisi geldi.
  • 25-10-2013, 14:29:35
    #26
    Adam harbi aşmış

  • 25-10-2013, 14:44:28
    #27
    Güzel bir reklam taktiği.Çok başarılı Ve eğlenceli bir admin