Tabii ki ciddi olmaları gerekiyor. Fakat müşteri ile diyalogu bazen alt seviyelere indirmek gerekiyor. Öyle hortlayan, somuratan adam gibi görünmekte çok saçma geliyor bana. Büyük firmaların reklamlarındaki maskaralığa bakarsanız bunu anlarsınız. Ha oyuncular oynuyor, ha ceo'ları.