Sosyal medya iletişimi bencede böyle olmalı. Ticket veya mailde saygı on planda olmalı fakat sosyal medyada tüketicinin size izin verdiği kadar ona yakın ve mizahi olunması bence cok iyi bir sey. Aklıma Kadikoy Bel. Twitter yöneticisi geldi.