Türkiye de bir numarayız diyen bir firmanın bu şekilde paylaşımları
isimtescil'in facebook admini :)
28
●1.726
- 25-10-2013, 13:54:17Misafir
- 25-10-2013, 13:55:55Şimdi biraz baktımda buna benzer bi durum twitter'da kadıköy belediyeside yapmış

http://www.milliyet.com.tr/fotogaler...-bos-degiliz-/ - 25-10-2013, 13:59:56Tabii ki ciddi olmaları gerekiyor. Fakat müşteri ile diyalogu bazen alt seviyelere indirmek gerekiyor. Öyle hortlayan, somuratan adam gibi görünmekte çok saçma geliyor bana. Büyük firmaların reklamlarındaki maskaralığa bakarsanız bunu anlarsınız. Ha oyuncular oynuyor, ha ceo'ları.
- 25-10-2013, 14:07:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sosyal medya iletişimi bencede böyle olmalı. Ticket veya mailde saygı on planda olmalı fakat sosyal medyada tüketicinin size izin verdiği kadar ona yakın ve mizahi olunması bence cok iyi bir sey. Aklıma Kadikoy Bel. Twitter yöneticisi geldi.
