• 07-10-2013, 17:18:48
    #1
    Merhaba arkadaslar,

    http://www.freelancer.com/ takip edenler var mı aranızda ?

    hindistanlı arkadasların caısmaları nasıl ? bı yazılım ıcın 750 $ fiyat aldım. o iş için yok uygun bir fiyat fakat kararsız kaldım .

    Sahış : http://www.freelancer.com/u/dibsweb....ect_id=5001628

    sizce yaptırılır mı ?
  • 09-10-2013, 17:29:14
    #2
    arkadaslar yokmu biLen ?
  • 09-10-2013, 17:31:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    Takip ediyorum bazen ancak hiç bi iş alıp da iş vermedim uzmankirala üzerinden ancak çalışıyorum.

    Yinede iyi düşünün derim
  • 09-10-2013, 17:31:59
    #4
    arkadas 3-4 yorum almıs 3 tanesı son 1 ay ıcerısınde, hakkını yemıyım ama ben olsam bu kadar az gerı bıldırımı olan bırıne 750$lık ıs vermem.
  • 09-10-2013, 17:35:07
    #5
    Zaten parayı kaptırma gibi bir durum yok. Olsa olsa zamanın boşa gider. İşe alıp denememek için bir neden yok.
  • 09-10-2013, 18:15:48
    #6
    en ince detayina kadar islenmis, mümkün oldugunca soru birakmayan, her bir sayfanin özenle hazirilmis tasarim ve proje plani yoksa, yurtdisina is yaptirmayi düsünmeyin. hintliler ellerine verilen plana göre calisma yaparlar (ne yazilmissa o).
  • 09-10-2013, 18:25:49
    #7
    hocam cok gelismis bi proje degil fakat yınede saglam teslim edilmesini istiyorum.
    daha önce ıstedıgım tarzda bı projeyı bıtırdıgını gösterdi gayet başarılıydı
    fakat hintliler nasıl calısıyor bılmıyorum ?
  • 09-10-2013, 18:29:18
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Konuyla alakasız ama yazılımın efendisi kim diye sorduğunuz zamanlar Hindistanlıları gösteriyorlar
  • 09-10-2013, 18:42:00
    #9
    Bizim üniversitedeki bilgisayar mühendisi arkadaşların çoğunun bitirme tezini (genelde android oyun) yaptırdıkları site

    Hocam bazı arkadaşlar saatlik para alıyor, oyuna gelme. Bende buradan bir ödev yaptırayım dedim, pakistanlı arkadaş beceremedi. Sana kötü yorum yapıcam dedim, parayı yatırmazsan yorum yapamazsın. Ya parayı yatır yorum yap, ya da projeyi iptal et dedi, 50 dolara anlaşmıştık, iptal ettim mecburen, kötü yorum yapmak için adama 50 dolar bayılacaktım yoksa

    Ha yapanlar çok güzel de yapıyor, şans işi biraz. Saatlik kesinlikle kabul etme, baştan da söyle. İş bitmeden ücreti teslim etme. Milestone da koyma

    Bu arada o siteden hiç iş alamadım bu Hintli, Pakistanlı arkadaşlar yüzünden. Çok ucuza yapıyorlar. Hani diyorum Türkiye'ye 50 tanesini davet edip, karın tokluğuna (soğan - ekmek) mı çalıştırsak

    Özetle, vakit sıkıntın yoksa mutlaka denemelisiniz