• 09-10-2013, 20:22:44
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @netimaj
    Dediği gibi en ince detayına kadar anlatmalısın projeyi,

    Ayrıca link'de verdiğin profil iyi gibi duruyor ama topu topu 4 feedback'i var.
    ve bunlarda PHP veya herhangi bir yazılım dili ile ilgili değil..

    100'lerce feedback'i olan arkadaşlar bulabilirsin.
    https://www.freelancer.com/u/omsoftware.html
    https://www.freelancer.com/u/programerstreet.html

    vs.. vs.. gibi.
  • 09-10-2013, 20:31:38
    #11
    Üyeliği durduruldu
    hintliler çöp kod yazar, Götürü iş yaparlar, tavsiye etmem
  • 13-10-2013, 23:30:00
    #12
    bi reklam scripti yazdıracagım arkadaslar.
    sizce altından kalkabilirler mi ?
    yayıncı - reklamveren mantıgında olacak
  • 14-10-2013, 12:29:00
    #13
    Avustralya da yasadigim icin india lilarla cok calisma firsatim oldu.. ucuza calisir ortalama bir is cikartirlar. ne iyi nede kotu.. surekli iletisim halinde olucaksaniz olabilir
  • 14-10-2013, 12:54:49
    #14
    Benimde hindu makale yazdırdığım arkdaşlar var parayı çok seviyorlar normal bir mühendis maaşı 500$ civarı o yüzden orda aldıkları rakamlar çok bile onlara ayrıca sürekli takip etmezsen arıza çıkarıyorlar kopya içeriğe giriyorlar.
  • 14-10-2013, 19:16:05
    #15
    dapzar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde hindu makale yazdırdığım arkdaşlar var parayı çok seviyorlar normal bir mühendis maaşı 500$ civarı o yüzden orda aldıkları rakamlar çok bile onlara ayrıca sürekli takip etmezsen arıza çıkarıyorlar kopya içeriğe giriyorlar.
    ben yazılım yaptıracagm için sürekli kontrol etmeme gerek yok sanırm ?