Bizim üniversitedeki bilgisayar mühendisi arkadaşların çoğunun bitirme tezini (genelde android oyun) yaptırdıkları site

Hocam bazı arkadaşlar saatlik para alıyor, oyuna gelme. Bende buradan bir ödev yaptırayım dedim, pakistanlı arkadaş beceremedi. Sana kötü yorum yapıcam dedim, parayı yatırmazsan yorum yapamazsın. Ya parayı yatır yorum yap, ya da projeyi iptal et dedi, 50 dolara anlaşmıştık, iptal ettim mecburen, kötü yorum yapmak için adama 50 dolar bayılacaktım yoksa

Ha yapanlar çok güzel de yapıyor, şans işi biraz. Saatlik kesinlikle kabul etme, baştan da söyle. İş bitmeden ücreti teslim etme. Milestone da koyma

Bu arada o siteden hiç iş alamadım bu Hintli, Pakistanlı arkadaşlar yüzünden. Çok ucuza yapıyorlar. Hani diyorum Türkiye'ye 50 tanesini davet edip, karın tokluğuna (soğan - ekmek) mı çalıştırsak

Özetle, vakit sıkıntın yoksa mutlaka denemelisiniz