• 02-01-2008, 15:22:19
    #1
    Uzun bir zamandır Babylon Translator'un 5.xx sürümünü kullanıyordum. Şimdi 7 kurdum ve eski elimdeki sözlüklerin hepsini yükledim.

    Yalnız eski sürümde SAG CLICK+ CTRL ile kelimeye tıklayınca her ok resimde ok ile gosterilen yerde kelimenin bütün sözlük karşılıkları geliyordu.
    Ama 7. sürümde bir türlü çevirmek istediğim kelimenin karşılıklarını göremedim.

    Nerde hata yapıyorum ??

    İşte Ekran görüntüsü.. Bilen varsa yardım edebilir mi..?

  • 02-01-2008, 22:17:13
    #2
    /Konu güncel/

    Bu sorun hakkında yardımcı olabilecek biri var mı? Babylon çeviri yapmıyor..
  • 02-01-2008, 22:23:38
    #3
    sözlüklerin sağındaki browseye ya da ok işaretine basarsan gösterir büyük ihtimal
  • 02-01-2008, 22:30:21
    #4
    Maalesef kardeş ne yaptımsa olmadı.
    Kelime girince yan tarafta sadece sözlüklerin isimlerini listeliyor.

    Önceki versiyonda.. bütün sonuçları sağda dökümlüyordu..
  • 02-01-2008, 23:09:33
    #5
    crack yaptıysan bozuluyor.
    normal kurulum yap sorunsuz çeviriyor
  • 02-01-2008, 23:16:30
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    crack yaptıysan bozuluyor.
    normal kurulum yap sorunsuz çeviriyor

    Kötü enselendik
    Hemen eski versiyona dönüyorum..
  • 02-01-2008, 23:20:16
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben para verdim aldım babylon 6.0.2 kullanıyorum. Üç bilgisayara kadar izin var, kelle başı 20dolar düşüyor onu da babylona çok görmeyin.
  • 02-01-2008, 23:24:03
    #8
    troy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben para verdim aldım babylon 6.0.2 kullanıyorum. Üç bilgisayara kadar izin var, kelle başı 20dolar düşüyor onu da babylona çok görmeyin.

    Çok haklısın. Değer bence programa. Ayrıca Tr. piyasasına da girdiler. Arabirim falan Türkçeymiş. En kısa zamanda edineceğim orjinalini.