troy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben para verdim aldım babylon 6.0.2 kullanıyorum. Üç bilgisayara kadar izin var, kelle başı 20dolar düşüyor onu da babylona çok görmeyin.

Çok haklısın. Değer bence programa. Ayrıca Tr. piyasasına da girdiler. Arabirim falan Türkçeymiş. En kısa zamanda edineceğim orjinalini.