Uzun bir zamandır Babylon Translator'un 5.xx sürümünü kullanıyordum. Şimdi 7 kurdum ve eski elimdeki sözlüklerin hepsini yükledim.

Yalnız eski sürümde SAG CLICK+ CTRL ile kelimeye tıklayınca her ok resimde ok ile gosterilen yerde kelimenin bütün sözlük karşılıkları geliyordu.
Ama 7. sürümde bir türlü çevirmek istediğim kelimenin karşılıklarını göremedim.

Nerde hata yapıyorum ??

İşte Ekran görüntüsü.. Bilen varsa yardım edebilir mi..?