• 10-09-2013, 22:03:15
    #1
    Selamlar,

    Bir internet kafe iÅŸletmecisiyiz.
    Bu gün polis ve DeepFreeze Türkiye Dağıtıcı firması olan Beyaznet ekibi avukatları cafemize deepfreeze baskınına geldiler. Malum uzun zamandır Türkiyedeki tüm cafeleri tektek kontrol ediyorlar. Tüm PC lerimizde Shadow Deffender kurulu ve aktif idi. Yapılan kontrolde şu şekilde bir tutanak tutuldu :

    20 Adet pc bulunan internet cafede 1, 7 ve 8 numaralı toplam 3 adet PC'ye yapılan kontrolde Shadow Deffender (DeepFreez Alternatifi başka bir firmanın yazlımı) adlı koruma programının kurulu olduğu aynı zamanda c: proramfiles altında Deepfreez klasörü içerisinde Deepfreez programı olduğunu yazdılar. Tutanak bu şekildedir.
    ************************************************** ************
    Ben ise ifade tutatanağımda şu şekilde belirttim. 20 Adet Pc bulunan internet cafemde 1,7 ve 8 no.lu toplam 3 adet pc de yapılan kontrolde Shadow Deffender adlı koruma programı kullandığım kontrole gelen ekip tarafından tespit edilmiş aynı zamanda bu 3 adet pc de c program files altında bulunan deepfreez programı kurulu olmayan deneme sürümüdür. Sözkonusu deepfreez programı sistemimde kurulu değildir. Kontrol ekibininde gördüğü üzere ve çıktısını aldığı ekran görüntüsünde de görüldüğü üzere Shadow Deffender kullanmaktayım.
    Bu 3 pcde KURULU OLMAYAN deepfreez deneme sürümünün olmasından kullandığım sonucu çıkarılamaz. Kaldı ki Shadow Deffender kurulu olan bir pc ye Deepfreez kurmak teknik olarak mümkün değildir. Sonuç olarak Deepfreez kullanmıyorum, ayrıca yapılan kontrolde kullandığım AKTİF koruma programının SHADOW DEFFENDER olduğu açıkça görünmektedir.
    İfade tutanağımda yukarıdaki gibidir.

    ************************************************** ****

    - PC başı 65 TL uzlaşma istiyorlar.
    - 20 PC den 3 adedini kontrol ettiler ve tutanağa bu şekilde geçtiler. Uzlaşmaya gidersek kaç pc üzerinde gidilecek? Geriye kalan 17 pc nin durumu yasal olarak ne durumda oluyor.
    - Uzlaşmayı reddettiğim için duruşmadan önce son bir uzlaşma teklif edeceklermiş.
    - Sistemimde Shadow kurulu 3 adat pc de kurulu olmayan DeepFreeza.exe dosyasının ekran görüntüsü ile birlikte aktif olarak çalışan Sahdow un ekran çıktısını beraber aldılar.
    - Bursadaki bir mahkeme hariç internetcafecilerin hiç bir mahkemeyi kazanamadığını söylediler.

    Başından geçenlerin fikirlerini almak istiyorum . Şimdiden teşekkürler.
  • 10-09-2013, 22:06:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    korkmaz_bilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Bir internet kafe iÅŸletmecisiyiz.
    Bu gün polis ve DeepFreeze Türkiye Dağıtıcı firması olan Beyaznet ekibi avukatları cafemize deepfreeze baskınına geldiler. Malum uzun zamandır Türkiyedeki tüm cafeleri tektek kontrol ediyorlar. Tüm PC lerimizde Shadow Deffender kurulu ve aktif idi. Yapılan kontrolde şu şekilde bir tutanak tutuldu :

    20 Adet pc bulunan internet cafede 1, 7 ve 8 numaralı toplam 3 adet PC'ye yapılan kontrolde Shadow Deffender (DeepFreez Alternatifi başka bir firmanın yazlımı) adlı koruma programının kurulu olduğu aynı zamanda c: proramfiles altında Deepfreez klasörü içerisinde Deepfreez programı olduğunu yazdılar. Tutanak bu şekildedir.
    ************************************************** ************
    Ben ise ifade tutatanağımda şu şekilde belirttim. 20 Adet Pc bulunan internet cafemde 1,7 ve 8 no.lu toplam 3 adet pc de yapılan kontrolde Shadow Deffender adlı koruma programı kullandığım kontrole gelen ekip tarafından tespit edilmiş aynı zamanda bu 3 adet pc de c program files altında bulunan deepfreez programı kurulu olmayan deneme sürümüdür. Sözkonusu deepfreez programı sistemimde kurulu değildir. Kontrol ekibininde gördüğü üzere ve çıktısını aldığı ekran görüntüsünde de görüldüğü üzere Shadow Deffender kullanmaktayım.
    Bu 3 pcde KURULU OLMAYAN deepfreez deneme sürümünün olmasından kullandığım sonucu çıkarılamaz. Kaldı ki Shadow Deffender kurulu olan bir pc ye Deepfreez kurmak teknik olarak mümkün değildir. Sonuç olarak Deepfreez kullanmıyorum, ayrıca yapılan kontrolde kullandığım AKTİF koruma programının SHADOW DEFFENDER olduğu açıkça görünmektedir.
    İfade tutanağımda yukarıdaki gibidir.

    ************************************************** ****

    - PC başı 65 TL uzlaşma istiyorlar.
    - 20 PC den 3 adedini kontrol ettiler ve tutanağa bu şekilde geçtiler.
    - Uzlaşmayı reddettiğim için duruşmadan önce son bir uzlaşma teklif edeceklermiş.
    - Sistemimde Shadow kurulu 3 adat pc de kurulu olmayan DeepFreeza.exe dosyasının ekran görüntüsü ile birlikte aktif olarak çalışan Sahdow un ekran çıktısını beraber aldılar.
    - Bursadaki bir mahkeme hariç internetcafecilerin hiç bir mahkemeyi kazanamadığını söylediler.

    Başından geçenlerin fikirlerini almak istiyorum . Şimdiden teşekkürler.
    Sana burdaki bir çok arkadaş geri çekilme dicektir onlar adım atarsa sende adım diceklerdi. Sakın ileri gitme bilgisayar başına 65 TL öde ve uğraşma sonuçda Busada başka kazanan olmamış ekmek tekneni riske atma.
  • 10-09-2013, 22:12:47
    #3
    geçmiş olsun. birşey yapacaklarını sanmıyorum. sonuçta deneme sürümü kullanılıyor. bu arada "Beyaznet" firmasını kuran da tam işin gözüymüş.
  • 11-09-2013, 01:34:56
    #4
    Demo sürüm varken neyin uzlaşmasını istiyorlar anlamadım. Adı üzerinde demo, kaldı ki aktif bile değil. Bir avukatla görüşün sizde davacı olun beni haksız yere suçlayıp mağdur ettiler diye.
  • 11-09-2013, 01:38:55
    #5
    Avukat ile görüşün detaylı bilgi alın ancak DEMO sürümü kurulu olan bir program için(süresi bitmiş olan özellikle)yaptırım yapamazlar mantıken saçma

    şansınızı deneyin derim yada 65 tl yi ödeyin geçin ama Avukat ile görüşmekte fayda var en iyi bilgiyi onlar verirler
  • 11-09-2013, 01:39:31
    #6
    eğer belirttiğim klasörde crack ve keygen mevcut degilse neyin uzlaşması anlıyamadım demo nedemek bilmiyomuymuş koskoca firma
  • 11-09-2013, 01:43:22
    #7
    diğer bilgisayarlardan deepfreeze klasörünü silin bu 3 bilgisayar için 65x3 ödemeye razı olun tüm bilgisayarlar için isterlerse itiraz edin avukat arayın derim ben.
  • 11-09-2013, 01:46:20
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    Eğer dediğiniz gibi Deepfreeze deneme sürümüyse mahkemeye devam edin ve sonuna kadar götürün. Bu şartlar altına kurulu olmayan ve deneme sürümünün kurulumunun bulunduğu bir program için hak talep edemezler. Eğer deneme sürümü değilse bile devam edebilirsiniz bence ki internet kafe ruhsatınız var ve müşterinizin biri bu dosyaları atmış olabilir mantığıyla karşı çıkabilirsiniz.

    Eğer 65 lirayı dosyaların bulunduğu her bilgisayar için istiyorlarsa bunuda tercih edebilirisiniz ki 65 lira az bir ücret. Fazla uğraşmadan bu çözüm yolunuda deneyebilirsiniz.

    Ayrıca shadowsdeffender isimli programda lisanslı değil ise mutlaka lisanslı sürüme çevirin.
  • 11-09-2013, 01:48:48
    #9
    Sağlam bir savunmayla kazanmanız muhtemeldir. Türkiye'de mahkemeler bilişim konusunda çok bilgisiz. O yüzden olay tamamen avukatlarda bitiyor.