Demo sürüm varken neyin uzlaşmasını istiyorlar anlamadım. Adı üzerinde demo, kaldı ki aktif bile değil. Bir avukatla görüşün sizde davacı olun beni haksız yere suçlayıp mağdur ettiler diye.