Konu
İnternet Kafeye DeepFreeze Baskını
10-09-2013, 22:12:47
#3
yakamoz01
geçmiş olsun. birşey yapacaklarını sanmıyorum. sonuçta deneme sürümü kullanılıyor. bu arada "Beyaznet" firmasını kuran da tam işin gözüymüş.