• 25-12-2007, 19:52:12
    #1
    arkadaşlar merhaba konu biraz tuhaf olacak ama forum içinde aradım bulamadım.

    win sunucularda örnek : r10.net e gelen e-mailleri yedeklemem mümkünmüdür.

    e-mail sahibi e-maili silse bile kendisinde silindi gözükecek ama bizler yedeklerini alacagız aylık olarakda firma sahibine verecegiz.

    müşterimizin bir tanesi böyle bir talepte bulundu nasıl yapabiliriz bunu.?

    cevaplarınız için tşkler kolay gelsin hayırlı şatışlar.

    iyi forumlar
  • 25-12-2007, 20:11:59
    #2
    Merak mail server kullanıyorsan;
    C:\merak\mail\domain.com
    C:\merak\mail\domain.com\mailhesabi
    şeklinde maillerin yedeğini alabilirsin.
  • 26-12-2007, 14:31:59
    #3
    bu şekilde degil sistemden otomatik olarak almasını istiyorum yeni e-mail geldigi zaman direk yedek alacak daha sonra son kullanıcı olan müşteriye gidecek bir nevi ( mynet ) mantıgı olacak e-mailler sürekli olarak yedeklenecek