arkadaşlar merhaba konu biraz tuhaf olacak ama forum içinde aradım bulamadım.

win sunucularda örnek : r10.net e gelen e-mailleri yedeklemem mümkünmüdür.

e-mail sahibi e-maili silse bile kendisinde silindi gözükecek ama bizler yedeklerini alacagız aylık olarakda firma sahibine verecegiz.

müşterimizin bir tanesi böyle bir talepte bulundu nasıl yapabiliriz bunu.?

cevaplarınız için tşkler kolay gelsin hayırlı şatışlar.

iyi forumlar