bu şekilde degil sistemden otomatik olarak almasını istiyorum yeni e-mail geldigi zaman direk yedek alacak daha sonra son kullanıcı olan müşteriye gidecek bir nevi ( mynet ) mantıgı olacak e-mailler sürekli olarak yedeklenecek