• 03-08-2013, 02:05:41
    #1
    arkadaşlar internetim 2-3 gündür acayip yavaş durumda. hele bugun internet sayfalarını açarken zorlanıyor bazen tamamen gidiyor.Ttneti aradım sorun yok hızınız da yavaslama yok diyor ama cok yavaş ftp vs. giremiyorum..Görüş ve önerilerinizi bekliyorum
  • 03-08-2013, 02:07:17
    #2
    geçen bende de vardı kopma problemi arıza tespiti oluşturdular ertesi gün eve gelip yaptılar
  • 03-08-2013, 02:07:20
    #3
    Hat değerlerinizi güncellesin. benimde öyleydi.. bi güncellediler değerleri direk 7 mbit down. kullanır hale geldim. Kullandığım paketin sınırlarını kullanıyordum.
  • 03-08-2013, 02:08:07
    #4
    DoğanKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hat değerlerinizi güncellesin. benimde öyleydi.. bi güncellediler değerleri direk 7 mbit down. kullanır hale geldim. Kullandığım paketin sınırlarını kullanıyordum.
    Nasıl olacak güncelleme hocam ?
  • 03-08-2013, 02:17:03
    #5
    bu akşamdan beri yavaş
  • 03-08-2013, 02:17:54
    #6
    Adamlar bu işte tek olunca rakipte yok takan yok tabi
  • 03-08-2013, 02:26:56
    #7
    Penguenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlar bu işte tek olunca rakipte yok takan yok tabi
    Bu işte tek falan değiller, Superonline var hocam İzmir'de oturuyorsunuz sanırsam oraya döşemediler mi ? Eğer varsa; Hızımı arttırmayacaksanız, Hattımı kapatmak istiyorum falan değil gelecek olan tepkiyi göreceksiniz.
  • 03-08-2013, 02:28:39
    #8
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işte tek falan değiller, Superonline var hocam İzmir'de oturuyorsunuz sanırsam oraya döşemediler mi ? Eğer varsa; Hızımı arttırmayacaksanız, Hattımı kapatmak istiyorum falan değil gelecek olan tepkiyi göreceksiniz.
    Bildigim kadarıyla superonline ttnet alt yapısında.
  • 03-08-2013, 02:30:01
    #9
    Penguenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildigim kadarıyla superonline ttnet alt yapısında.
    Tam olarak bu konuda bilgim yok fakat Superonline'ın TTNET'den daha hızlı olduğunu biliyorum fiber dolayısıyla.