İnternetim Çok Yavaş - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İnternetim Çok Yavaş
9
●
473
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
İnternetim Çok Yavaş
1
2
03-08-2013, 02:30:32
#10
Penguenn
t4ko adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tam olarak bu konuda bilgim yok fakat Superonline'ın TTNET'den daha hızlı olduğunu biliyorum fiber dolayısıyla.
Öyle taahaddüt var olmasa super online gecicem ama simdilik ttnet deyiz
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler