arkadaşlar internetim 2-3 gündür acayip yavaş durumda. hele bugun internet sayfalarını açarken zorlanıyor bazen tamamen gidiyor.Ttneti aradım sorun yok hızınız da yavaslama yok diyor ama cok yavaş ftp vs. giremiyorum..Görüş ve önerilerinizi bekliyorum