Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kaldırdım misliyi artık ödeme şekillerinden bu adamlarda zerre akıl varsa bişey bilmiyorum, geçen ay biraz para çekeyim dedim 1000tl çektim 15 günde gelmedi aradım lakait bir sesle "sistemimizi eft merkezi olarak kullandığınız tespit edilmiş kullanıcı sözleşmemize aykırı illegal kullanıyorsunuz bununla ilgili yasal işlem başlatabiliriz" diyen birisi, dedim ki "ben sisteminizin tanıdığı hakkı kullandım eğer böyle bir hak yoksa sisteminiz buna izin vermesin, ayrıca ben oyun da oynuyorum" - "xx.xxx liralık işlem var hesabınızda 50 liralık oyun oynamışsınız"
o müşteri temsilcisi bozmasına da söyledim
1) hesabımı inceleyin ben hesaptaki parayı en az 2-3 ay sonra çekiyorum bahsettiğiniz xx.xxx liram sizin hesabınızda faizsiz şekilde duruyor buradan ciddi bir cürüm elde ediyorsunuz teşekkür edeceğinize tehtit ediyorsunuz
2) hazır tehtit demişken, şimdi siz benim paramı gasp edip tutuyorsunuz ya, 2 gün içerisinde o parayı ödemeyin ben sizi dolandırıcılıktan savcılığa veriyormuyum vermiyormuyum görürsünüz
3) Madem beğenmiyorsunuz bu kullanımımı kolayı var kardeşim yollarsınız paramı kapatırsınız hesabımı, siz aklınızca bana ceza mı kesiyorsunuz paranızı bekletiyoruz diye, siz kendinizi hangi kurum zannediyorsunuz ? bu hakkı nereden buluyorsunuz
ne saçma sapan insanlar bunlar ya, neyse bu dialogdan sonra ödeme talebini iptal edip tüm meblayı çektim ertesi gün para hesabıma yattı hesabımda kapatıldı, bende bunlardan kurtulmuş oldum...
Allah bunlara akıl fikir versin, parayı kontrol edebilme yetisi versin, keşke benimde böyle bir kurumum olsa da insanlar gönüllü paralarını yatırsa faizsiz miss gibi...
Size de tavsiyem bunlardan uzak durun bu adamlar bakkal kafası adamlar..