• 19-08-2013, 12:01:44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam valla öyle iddaa dan kimse zengin olmaz hobi olarak 3-5 atıyorum zevk meselesi aslında borçlar olmasa bende elimi sürmezdim birazda meteliksizlikten oluyor

    Allah helalinden nasip eder inşllah
    Yine gitti paralar hocam..


    Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
  • 19-08-2013, 12:18:50
    Tam 12 gun para cekemedik en az 5 kez sahsen aradim tam bi rezillik


    iPhone ile gönderildi
  • 19-08-2013, 12:36:52
    uzunca bir süredir inatla bende beklemekteyim yaklaşık bayramdan önce istemiştim paramı hala ulaşmadı sabırla ve inatla bekliyorum bakalım ne oalcak
  • 19-08-2013, 12:57:25
    21 inden beri bekliyorum 2 gün sonra 1 ay olacak bakalım daha ne kadar bekleyeceğiz. Miktar az olsa eyvallah diyeceğim bekleriz ama miktarda yüksek bakalım ne olacak....


    Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
  • 19-08-2013, 16:58:28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaslar bu is farkli bir konuma ulasti. Bahislerden veya millipiyangodan kazanilan ücretleride yatirmiyorlar. Bahis oynayacak arkadaslar dikkat etsinler.
  • 19-08-2013, 17:03:43
    Bu şekilde mail attılar. Bundan sonraki ödeme süreci ne kadar acaba

    Sayın Üyemiz,


    Şahsınız ile Misli.com arasındaki ilişkiyi düzenleyen “Üyelik Sözleşmesi” ve diğer yasal yükümlülükler gereğince üyelik hesabını sadece üyelik sözleşmesinde tanımlanan oyunların oynanması maksadıyla kullanabilecekken;



    Misli.com’u normal işlevi olan Yasal Sanal İddaa Bayisi olarak değil de EFT merkezi olarak kullandığınız, Misli.com un bu faaliyet sebebiyle maddi-manevi Zarar gördüğünü,bunun açık olarak sözleşme hükümlerine ve hatta kanun hükümlerine aykırı olduğunu, Şirketimiz Hukuk Departmanının bu konu ile ilgili olarak yasal yollara başvuru yapma hakkının saklı olduğunu, bu sebeplerle açık ihlali gereği Misli.com un yine aynı üyelik sözleşmesinden kaynaklanan “Üyelik Hesabını Pasif Hale Getirme” hakkı talebinizin ve "Para Çekme Talebinizin " işleme alındığını , Şirket Yönetimince enkısa sürede sonuçlandırılarak tarafınıza dönüş yapılacağını bilgilerinize sunarız.



    Bilgilerinize.
  • 19-08-2013, 18:31:55
    ercankb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine gitti paralar hocam..


    Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
    şans yok hocam
  • 19-08-2013, 18:45:16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kaldırdım misliyi artık ödeme şekillerinden bu adamlarda zerre akıl varsa bişey bilmiyorum, geçen ay biraz para çekeyim dedim 1000tl çektim 15 günde gelmedi aradım lakait bir sesle "sistemimizi eft merkezi olarak kullandığınız tespit edilmiş kullanıcı sözleşmemize aykırı illegal kullanıyorsunuz bununla ilgili yasal işlem başlatabiliriz" diyen birisi, dedim ki "ben sisteminizin tanıdığı hakkı kullandım eğer böyle bir hak yoksa sisteminiz buna izin vermesin, ayrıca ben oyun da oynuyorum" - "xx.xxx liralık işlem var hesabınızda 50 liralık oyun oynamışsınız"

    o müşteri temsilcisi bozmasına da söyledim

    1) hesabımı inceleyin ben hesaptaki parayı en az 2-3 ay sonra çekiyorum bahsettiğiniz xx.xxx liram sizin hesabınızda faizsiz şekilde duruyor buradan ciddi bir cürüm elde ediyorsunuz teşekkür edeceğinize tehtit ediyorsunuz
    2) hazır tehtit demişken, şimdi siz benim paramı gasp edip tutuyorsunuz ya, 2 gün içerisinde o parayı ödemeyin ben sizi dolandırıcılıktan savcılığa veriyormuyum vermiyormuyum görürsünüz
    3) Madem beğenmiyorsunuz bu kullanımımı kolayı var kardeşim yollarsınız paramı kapatırsınız hesabımı, siz aklınızca bana ceza mı kesiyorsunuz paranızı bekletiyoruz diye, siz kendinizi hangi kurum zannediyorsunuz ? bu hakkı nereden buluyorsunuz

    ne saçma sapan insanlar bunlar ya, neyse bu dialogdan sonra ödeme talebini iptal edip tüm meblayı çektim ertesi gün para hesabıma yattı hesabımda kapatıldı, bende bunlardan kurtulmuş oldum...

    Allah bunlara akıl fikir versin, parayı kontrol edebilme yetisi versin, keşke benimde böyle bir kurumum olsa da insanlar gönüllü paralarını yatırsa faizsiz miss gibi...

    Size de tavsiyem bunlardan uzak durun bu adamlar bakkal kafası adamlar..
  • 19-08-2013, 20:22:13
    Üyeliği durduruldu
    Dün beşiktaş sağolsun mislideki paramı kurtarmamı sağladı. Tavsiye ederim. Bu şekilde tüm parayı basınca tüm bakiye anında 1 saniyede çekilebilir oldu ve böylelikle misli ile tüm bağlarım kopmuş oldu))