hocam valla öyle iddaa dan kimse zengin olmaz hobi olarak 3-5 atıyorum zevk meselesi aslında borçlar olmasa bende elimi sürmezdim birazda meteliksizlikten oluyor
Allah helalinden nasip eder inşllah
Yine gitti paralar hocam..
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk