sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam valla öyle iddaa dan kimse zengin olmaz hobi olarak 3-5 atıyorum zevk meselesi aslında borçlar olmasa bende elimi sürmezdim birazda meteliksizlikten oluyor

Allah helalinden nasip eder inşllah
Yine gitti paralar hocam..


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk