Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
21 inden beri bekliyorum 2 gün sonra 1 ay olacak bakalım daha ne kadar bekleyeceğiz. Miktar az olsa eyvallah diyeceğim bekleriz ama miktarda yüksek bakalım ne olacak....
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk